Δυναμική, όπως κάθε χρόνο, η παρουσία του Εργατικού Κέντρου Νομού Κοζάνης στο συλλαλητήριο της ΔΕΘ, στέλνοντας μήνυμα ενάντια στην εξαθλίωση, την ακρίβεια, την εκμετάλλευση. Σεπ 6, 2025 | Δελτία Τύπου Facebook Twitter