Δηλώσεις του Προέδρου του ΕΚΝΚ Λευτέρη Αδάμ στο kozanimedia κατά την σημερινή απεργιακή συγκέντρωση στην Κοζάνη «Στέλνουμε μήνυμα στην κυβέρνηση πως οι ανοχές και οι αντοχές μας έχουν τελειώσει».

Μετάβαση στο περιεχόμενο